Strand.ee

Kuidas on korraldatud parkimine?

Parkimine hotelli parklas on tasuta! Meie parkla mahutab 150 autot.

Kuidas üritusele tehnikat valida?

Tehnika on sündmuse läbiviimise lahutamatu osa. Tihti võib lisaks saalide põhivarustusele vaja olla ka lisavahendeid. Nendele tuleb aegsasti mõelda ning vajadusel need hotellilt ette tellida.
Soovitame:
- tutvuda, mis tehnika on ruumi hinna sees;
- selgitada välja videokonverentsi/ülekande, filmimise, tehnilise toe ja muu lisatehnika vajadus;
- selgitada välja tõlkide jaoks vajalike ruumide ja tehnika vajadus;
- enne sündmuse algust kontrollida tehnika toimimist ning tutvustada sündmuse läbiviijatele kasutamist.

Kas data/ekraan sisaldub hinnas?

Jah, vajalik esitlustehnika on hinna sees.

Kas tehniline tugi sisaldub hinnas?/Kas on keegi, kes aitab arvuti ühendada?

Saali rendi hinnas sisaldub saali tehnilise valmisoleku tagamine ürituse alguseks ehk, et meie tehnik aitab tehnika töökorda seada. Soovi korral pakume tehnilist tuge kogu ürituse vältel lisatasu eest.

Kas saali rendihind sisaldab käibemaksu?

Jah, saali rendihind sisaldab käibemaksu ja on kliendile lõplik.

Kuidas valida üritusele õiget ruumi?

Mõelda läbi:
- ruumide suurus ja kasutamise eesmärk (koolitus, galaõhtusöök jne)
- ruumide arv/rühmatööde vajadus
- laudade/toolide paigutus (ruumistiil)
- dekoratsioonide vajadus (pidulikkuse/sündmuse eripära rõhutamiseks)

OLULINE: Kui soovite ruumi paigutust päeva jooksul muuta, rakendub lisatasu.

Mis kellani on võimalik ruumi kasutada?

Päevane rendihind sisaldab ruumi kasutamist kuni 8 tundi vastavalt kliendi poolt sobivatele kellaaegadele. Õhtuste ürituste puhul on saali lubatud kasutada kuni kella 01.00 öösel.

Mida pidada silmas toitlustuse tellimisel?

Maitsev toit ja mõnusad joogid kuuluvad iga sündmuse juurde ning mängivad kogu ettevõtmise õnnestumises olulist osa. Hea toit annab energiat osalejatele ning positiivse tunde kogu sündmuse ajaks.
Soovitame mõelda läbi:
- söögikordade arv (sh kohvipausid) ja kellaajad
- kas soovite toitlustamist buffet-, bankett- või rühmatoitlustusena
- veini ja muud joogisoovid menüüvaliku kõrvale
- kohvipausiks pakutav söögi- ja joogivalik
- erimenüüde vajadus (toiduallergiad/erisoovid)
- puhke- ja kohvipause teha iga 1,5 h järel
- piduliku ja tähtsa sündmuse puhul teha menüü eeldegustatsioon
- piduliku ja temaatilise sündmuse puhul tellida temaatilised laudade/ruumide kaunistused

Kus toimub toitlustamine?

Sõltuvalt ürituse suurusest on kohvipausid võimalik serveerida nii ruumis sees või ruumi vahetus läheduses koridori peal kui ka korrus allpool asuvas spetsiaalses kohvipausiruumis (seminariruumid asuvad kolmandal korrusel). Lõuna- ja õhtusöögid serveeritakse üldjuhul restoranis, kuid kui on soov privaatsemaks koosviibimiseks, saame lõuna ja/või õhtusöögi korraldada ka Lahe või Jurmala saalis. Sellisel juhul lisandub ruumi renditasu.

Millal peame teavitama üritusel osalejate lõpliku arvu?

Toitlustamise jaoks on vaja lõplik osalejate arv kinnitada hiljemalt 2 tööpäeva enne ürituse algust.

Millised on olulised punktid korraldades majutusega üritust?

Majutusvõimalused koos konverentsikeskusega teevad nii korraldajate kui osalejate kogemuse meeldivamaks, sest nii on erinevad teenused lähedal ning ühe katuse all.
Soovitame:
- mõelda milliseid toatüüpe vajate (üheinimese toad, kaheinimese toad, laia või eraldi vooditega, sviidid)
- õigeaegselt broneerida vajalikud toad, jälgida hotelli tühistamis- ja nimekirjade saatmise tähtaegu
- läbi mõelda, kas majutuse broneerib korraldaja või osalejad ise
- kaaluda võimalust osalejate individuaalbroneeringuid teha hotelli otsekontakti kaudu

Millal toimub hotelli sisse- ja väljaregistreerimine?

Sisseregistreerimine algab kell 15.00, väljaregistreerimine kuni 12.00. Vastavalt hotelli täituvusele on võimalikud ka erikokkulepped.

Mis kellaaegadel serveeritakse majutuse hinnas sisalduvat buffet-hommikusööki?

Hommikusööki serveerime E-R 7.00-10.00 | L, P 7.00-11.00

Millist rolli mängib hooajalisus ürituste korraldamisel?

Hooajalisust tuleb silmas pidada küll. Suvepuhkuste ajal on raskendatud hotellitubade saadavus, konverentsihooajal (sügis, talv, kevad) on kriitilisem vabade konverentsiruumide olemasolu. Soovitame suuremate sündmuste puhul broneerida vajalik arv tube ning soovitud saalid varakult.

Vastame meeleldi kõikidele lisaküsimustele!
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. | +372 447 5396
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. | +372 447 5375